Kategorie
Regulamin sklepu internetowego www.softoffice.pl

Właścicielem sklepu internetowego jest firma:

BARTOSZ BLAT SOFTOFFICE.PL
ul. Dzwonkowa 25
55-003 Krzyków
NIP 611-248-95-93, REGON 021091383
Rachunek bankowy:  72 1160 2202 0000 0002 5903 9560, Bank Millenium

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
tel.: 71 725 68 26
tel. kom.: 602 726 110
e-mail: biuro@softoffice.pl

1. Informacje ogólne:

  • Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym www.softoffice.pl.
  • Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację regulaminu.
  • Sklep internetowy www.softoffice.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany zaczynają obowiązywać w chwili opublikowania ich na stronie internetowej sklepu.

2. Zamówienie:

  • Zamieszczone na stronie www.softoffice.pl ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego.
  • Złożenie zamówienia powoduje wysłanie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta.

3. Jak zamawiać:

  • Aby dokonać zamówienia konieczne jest zarejestrowanie się za pomocą formularza rejestracyjnego, umieszczonego na stronie internetowej link. Rejestracja ma na celu uzyskanie przez sprzedawcę danych niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży. Rejestracja jest jednorazowa. Po poprawnej rejestracji Klient otrzymuje konto, do którego wymagane jest Login i Hasło. Po zalogowaniu się możliwe będzie dokonywanie zakupów w sklepie internetowym www.softoffice.pl.
  • Dane podawane przez Klienta muszą być prawdziwe. W przypadku podania nie prawdziwych danych, konto po weryfikacji zostanie usunięte.

4. Czas i koszty dostawy:

  • Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone do godziny 16.00 realizowane będą następnego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16.00 realizowane będą na drugi dzień roboczy.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia realizacji zamówień w dni świąteczne lub ustawowo wolne od pracy. Informacja o zawieszeniu realizacji zamówień publikowana będzie na stronie internetowej.
  • Zamówienia realizowane będą dla klientów z Wrocławia.
  • Zamówienia dostarczamy własnym transportem na terenie Wrocławia w godzinach 8 - 16.
  • Zamówienia powyżej 100 zł netto realizujemy bez dodatkowych opłat. Przy zamówieniach poniżej 100 zł netto dodatkowo doliczamy 10 zł netto za dostawę.
  • W przypadku braku towaru zamówionego przez Klienta, pracownik sklepu skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia zasad wykonania umowy. Jeżeli Klient wyrazi zgodę, zamówienie zostanie zrealizowane bez brakujących pozycji, lub zostanie dostarczony substytut towaru o podobnych właściwościach. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Klienta umowa wygasa.

5. Formy płatności:

  • Faktura VAT - płatność przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy po odbiorze zamówienia. Przy pierwszym zamówieniu wymagane są kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) następujących dokumentów: NIP, REGON, WPIS DO EWIDENCJI GOSPODARCZEJ lub KRS.
    Paragon - gotówka przy odbiorze.
    Faktura VAT - gotówka przy odbiorze.
  • Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych, od daty otrzymania faktury. W przypadku przekroczenia terminu płatności doliczane będą ustawowe odsetki za zwłokę.
  • Stali Klienci mogą uzyskiwać rabaty na dostępne w sklepie internetowym towary. Warunki ustalane są indywidualnie z każdym Klientem.
  • Klienci dokonujący zamówień wraz z towarem otrzymują fakturę VAT lub paragon

6. Ochrona danych osobowych:

  • Zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) informujemy, że podane przez Klienta dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane osobowe zbierane są tylko na potrzeby firmy BARTOSZ BLAT SOFTOFFICE.PL, ul. Dzwonkowa 25, 55-003 Krzyków do celów marketingowych i ewidencyjnych. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich zmiany.

7. Reklamacje i zwroty:

  • Klient ma prawo sprawdzić, w obecności pracownika firmy Softoffice.pl, czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem. Podpis Klienta na fakturze (kopia), oznacza potwierdzenie zgodności dostawy z umową sprzedaży.
  • Jeśli zakupiony towar posiada wady sprzedawca wymieni go na towar wolny od wad, tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Jeśli okaże się to niemożliwe, sprzedawca zaproponuje Klientowi inny towar, mogący stanowić substytut wadliwego towaru lub zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.
  • Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271, Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania dostawy, składając w tym celu sprzedawcy stosowne oświadczenie na piśmie.
  • W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Klient otrzyma zwrot równowartości ceny zakupionego towaru oraz zobowiązany będzie oddać otrzymany towar w stanie niezmienionym, oryginalnie zapakowany i nie uszkodzony. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie.

8. Informacje dodatkowe:

  • Sprzedawca informuje, iż opisy towarów, dostępnych w sklepie internetowym, są aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności za niezgodności lub błędy w opisach podawanych przez producenta lub dystrybutora danego produktu. Nie ponosi również odpowiedzialności za zmiany, które wprowadza producent lub dystrybutor, nie informując o tym sprzedawcy.
  • Zamieszczone na stronie www.softoffice.pl ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego.
  • Wszystkie ceny w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami NETTO, nie zawierającymi podatku VAT. Stawka podatku VAT widoczna jest w opisie produktu.
  • Podane ceny obowiązują do wyczerpania zapasów w magazynach producentów i mogą ulec zmianie.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen, dostępnych w sklepie internetowym towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  • Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  • W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby pozwanego.
Dalej
Koszyk

Aktualnie w Twoim koszyku 0 pozycji
Nowości
Lipton Ice Tea Peach 330ml puszka - pakowna po 24szt.
Lipton Ice Tea Peach 330ml puszka - pakowna po 24szt.
Cena: 2,19zł netto